Monday, August 1, 2011

Kuih Raya 2011

Hi semua...

Salam Ramadan al-mubarak buat anda muslimin dan muslimat sekelian...

jeng..jeng..jeng..tahun nie saya kembali dengan jualan kuih raya sempena perayaan Hari Raya Aidilfitri 1432 yang akan kita sambut sebulan lagi nie..(oopss!! bukan saya nie sibuk da nak pikir raya yer..sbb order kene la kumpul dari sekarang kan..kan..) actually setiap tahun saya jual kuih raya nie, cume tahun nie baru sibuk nak market dalam blog...hehe..

okla, marilah kita tengok kuih2 sedap yang ada...kuih2 nie buatan aunty kesayangan husband (juga kesayangan saya la jgk..hehe)



Nama Kuih (clockwise): Nestum cookies, Chocolate Chips dan Sarang Semut


Nama kuih (clockwise): Crispy cookies, Nescafe cornflakes, Orange cookies dan Arab cookies.

apa macam kuih2 di atas?? mengancam tak?? okeh, berikut senarai kuih2 yg takde dlm pic...

1. Almond Delight
2. Gajus
3. Chocolate Topping (a.k.a almond london)
4. Tart Gulung (isi nenas yer..)

okeh, harga?? semua kuih yang berisi 50biji hanyalah RM21. MURAH TAKKK??
TAPI...cume 3 jenis beza harga iaitu Sarang Semut (RM19), Chocolate Topping & Tart Gulung (RM23).

baiklah, jangan dibuang2 masa lagi, mari start order dgn saya....silakan..silakan..

Maklumat tambahan (ada-ada je lagi..)


  • Penghantaran percuma ialah sekitar Putrajaya, Dengkil, Kajang, Bangi, Serdang dan Seri Kembangan.

  • Tarikh tutup pesanan ialah pada 18 Ogos 2011. Manakala penghantaran akan dibuat dari 21 hingga 24 Ogos 2011. (tanak lambat2, nak perbanyakkan Tarawikh lak ujung2 pose nie..hehe..)

  • Kuih2 ini dijamin HALAL dan tentunya SEDAPPPP!!!!!

  • Sebarang pertanyaan lanjut boleh lah menghubungi saya... voice order: 012-3169362 or emel nana_dmania@yahoo.co.uk

No comments:

Post a Comment